Strona główna
Marketing Portal
Marketing Portal

Marketing Portal

60-129, Poznań, Sielska 17A

Sprawdzone metody na pozycjonowanie lokalne

Współcześnie, jeśli przedsiębiorca nie ma dobrze widocznej witryny, która pojawia się wśród pierwszych wyników wyszukiwania, bardzo trudno jest mu pozyskać nowych klientów i zaistnieć na rynku. Jak w tym kontekście rozumieć pozycjonowanie lokalne i na czym ono polega? Ciekawy artykuł na ten temat można przeczytać na marketing-portal.pl. Jest to blog, gdzie w przystępny sposób są wyjaśniane zagadnienia z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego.

Pozycjonowanie lokalne ma pomóc zaistnieć w świadomości społeczności, gdzie przedsiębiorca prowadzi działalność. Dotarcie do klientów z najbliższego otoczenia może mieć kluczowe znaczenie dla dalszego rozwoju biznesu. Dlaczego? To właśnie oni przynoszą największe zyski.

Warto odpowiedzieć na pytanie, od czego zacząć pozycjonowanie lokalne. Na https://marketing-portal.pl/pozycjonowanie-lokalne-sprawdzone-metody/ jest to opisane krok po kroku. Na początek warto założyć profil w Google Moja Firma – rejestracja zajmuje tylko kilka minut i jest darmowa. Po dopełnieniu formalności nowy użytkownik zostanie poproszony o potwierdzenie, że nie jest „robotem”. Uwierzytelnienie odbywa się poprzez wprowadzenie specjalnego kodu, który został wysłany na podany adres e-mail. Najlepiej, jeśli będzie to domena biurowa.

Pozycjonowanie lokalne powinno być uzupełnieniem szerszej strategii marketingowej. W takim przypadku najlepiej linkować:

  • wizytówki firmowe,
  • social media,
  • domową – główną stronę internetową.

Warto też dokładnie wskazać lokalizację firmy w Google Maps. Dla potencjalnych klientów przydatne będą szczegółowe wskazówki dotyczące dojazdu do sklepu, hurtowni czy biura. Wszystkie elementy witryny, takie jak

  • Facebook,
  • lokalizacja w Google Maps,
  • strona główna – muszą być dobrze widoczne i zaprogramowane tak aby algorytmy Google mogły je bez problemu rozpoznać.

Bardzo ważne jest też, aby przedsiębiorca, podstawiając dane, nie pomijał żadnej informacji. Często zdarza, że biznesmeni, wypełniając dane o firmie, pomija regon czy wpisują skróconą nazwę spółki. To błąd, nomenklatura dotycząca przedsiębiorstwa powinna być jednolita, a treść na wszystkich podstronach jak najwyższej jakości.

Copyright 2024 Nowawies.com.pl - wszelkie prawa zastrzeżone